niedziela, 26 lutego 2012

Mother


    

  Najważniejszą osobą w naszym życiu powinna być nasza mama (nie przyjaciel czy przyjaciółka , chłopak czy dziewczyna ). Ponieważ to ona  nosi swoje dziecko 9 miesięcy w brzuszku  pod sercem. Gdzie nowo narodzone słodzaki  chowają  się w miłości i cieple. Po urodzeniu to mama najbardziej dba o nie, martwi się, okazuję najwięcej ciepła, zrozumienia  i co najważniejsze prawdziwa matka nigdy nie da skrzywdzić swojego dziecka. Dlatego gdy dorastamy powinniśmy ją najbardziej sznować, pomagać jej, słuchać się jej, mieć dobre stosunki. Potrafić normalnie z nią rozmawiać. Być zawsze gotowymi  do wszelkiej pomocy, do każdego wyrzeczenia, ponieaż to dzięki niej jesteśmy na tym świecie (oczywiście nie zapominają o ojcu, on też się do tego przyczynił , ale takiego wkładu nie ma w dorastaniu dziecka). Dopiero gdy jej nam zabraknie, zauważymy tak na prawdę, ile była dla nas warta...


Pih- Moja mama mi mówiła   



Moja mama mi mówiła...
Jej słowa rzecz święta, mama jest jedna, o tym pamiętaj
Dzięki niej żyjesz, popatrz - sama miłość w tej kobiety oczach
Czego chcieć więcej? Tyle czasu nosiła mnie pod sercem
Kiedy na życiu się poznasz, sam zobaczysz ile ci pomogła







                                                                          

3 komentarze:

  1. ładne słowa:) dziękuję:)Dodałam post, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękna notka ! naprawdę. mega !

    highxheels.photoblog.pl

    OdpowiedzUsuń